9. září 2016

Novinky - PODZIM 2016

Už se to opravdu blíží... Ještě pár dní a je tu podzim. Děti ve školních lavicích, sluníčko občas je, občas není. Už i někdy mrholí, teploty klesají, déšť je častěji než ještě před pár týdny.
Ano, je tomu tak, je to/tu PODZIM. Babí léto. Tak překrásné roční období.

Pro toto období jsem si pro vás připravila pár novinek, které mě opravdu nadchly a doufám, že vás nadchnou též. A třeba si i nějaké koupíte v nadcházejících Marianne dnech (16. září – 18. září). Na některé z nich najdete kupony právě v tomto časopisu. Těším se ně každý rok. Jen mě mrzí, že často nemají už i v pátek tašky, ty krásné Marianne červené velké tašky...





Jedna z věcí, která mě nadchla je nová podzimní limitovaná řada od Manufaktury. Voňavá edice Jablko.  Hřejivá vůně červených jablek se špetkou skořice, která k tomuto období neodmyslitelně patří a navozuje nostalgickou atmosféru.

Edice obsahuje sprchový gel, krém na ruce, balzám na rty a sirup.


Manufaktura.cz

Také se mi moc líbí nová "limitka" pro muže. Není designově "podzimní", ale hezky retro s báječnými starými motocykly. Obsahuje bylinky a ovesný beta-glukan s chmelem.

Manufaktura.cz


Jelikož léto je už skoro celé za námi, začnete péct, jako já, nějaké ty dobroty. I když nemá podzimní tématiku, moc se líbila tato dóza na sušenky. Jednoduchá, ale milá, najdete ji na Tescoma.cz.

Pokud budete vyvářet a péct rozhodně bych doporučila tyto nádherné zapékací mísy. Jsou tak stylové... A tak barevné... Já sama mám doma zapékacích míst už hodně, ale i tak o některé z nich přemýšlím.

 
Na Kulina.cz mají vážně spousty tvarů a velikostí, ale řekněte, nejsou tyto překrásné...? 




Zavařujete? Neměli by vám chybět tyto slušivé kloboučky...
Samozřejmě kloboučky na sklenice :-) A máte rovnou i krásné domácí dárky. Ty chtějí stejně v posledních letech všichni nejvíce. Nakoupíte je např. na Bella rose.cz a vše k zavařování najdete i zde.

  

Chce-li být na podzim krásní a stylový, určitě zavítejte na Potvor.cz Jsou tam krásňoučké věcičky... Mě se líbí např. tyto:

Prodejce: Kopretinka
Prodejce: Jedle7
Prodejce: origo
Prodejce: harantík
Prodejce: Martýnka
Prodejce: 22Maki

Miluji Pandoru! Mám Pandoru! Chci další a další přívěšky a klipy! :-) Myslím, že kdo si ji koupí (nebo dostane) začne být závislý... chi.. Pandora má v těchto dnech novou podzimní kolekci... vybírám podle mě ty nej...

Pandora - Třpytivý náramek
Pandora - Kouzelná sova
Pandora - Srdce svobody
Pandora - Svůdný zámotek
Pandora - Tmavě fialové jiskřivé broušené sklo

Tak co, nejsou překrásné? :-) A hlavně ta sovička, tu bych ráda i já našla pod stromečkem... Přibudou některé i do vaší sbírky? Nebo začnete také sbírat? A to ještě v Marienne dnech s akcí 3+1. Je to sice dost peněz, ale nezapomeňte, že se dají schovat, podstrčit k vánocům nebo narozeninám či svátku...



A po náročném nakupování bych vás ráda pozvala na novou podzimní kávičku do Costa Coffee na Roasted Almond Cappuccino - káva s chutí pražených mandlí.

costa-coffee.cz

Nebo snad raději Brownie latte? Sametový nápoj s našlehanou mikropěnou, doplněnou sirupem s příchutí čokoládových brownies, kopečkem domácí kávové šlehačky.

costa-coffee.cz

Já tedy ujíždím po dýňovém latté ze Starbucks.

Facebook Starbucks

A aby jste neměli hlad můžete rovnou v Costa Coffee vyzkoušet např. nový Cappuccinový croissant (pozor - pouze snídaňová nabídka za super cenu do 11h).

costa-coffee.cz
Hmm. Myslím, že ten si rozhodně nenechám ujít... hmm, plný kávové náplně. Myslím, že trošku zhřeším... A bude to stát za to :-)

Víte, loni jsem ochutnala na podzim skvělý hruškový koláč v Tchibu. Zatím jsem ho neviděla. Ovšem zahlédla jsem podobný ve Starbucks... lákavé... moc lákavé...

Ale pozor, Tchibo má nyní velice zajímavou a chutnou nabídku, višňový koláč... tak co, půjdete do něj...?

Facebook Tchibo


Tak co, vybrali jste si něco? Co vás zaujalo? Objevili jste něco zajímavého sami? Doporučíte to mě i ostatním? Napište...

Lidičky, krásný barevný podzim, užijte si ho, je výjimečný...





Žádné komentáře:

Okomentovat