10. září 2020

Podzim v oblíbených kavárnách...

 Tak už je to tady... blíží se můj oblíbený podzim a k němu patří malé radosti...

v kavárně Costa Coffee



Tahle první oznámená novinka podzimu mi přišla hrozně zajímavá. Příchuť javorového sirupu je vždy požitek. Sladké, přesto s ocáskem pikantního.... Jsem opravdu zvědavá jaký bude, protože doplnit ho pomerančovou kůrou zní vážně fantasticky. Osobně ale upozorňuji, že sirupy jsou většinou dost sladké. Já osobně si říkám, tak poloviční dávku, ale musíte si vyzkoušet sami. A pokud jste členové klubu můžete si na svém profilu stáhnout slevu 50 % (od 12.10 do 10.11.).

K tomu můžete ochutnat podzimní dort. Mě tedy příchutě s mákem moc nenadchnou, ale tento dortík možná ochutnám. Ale jenom proto, že je hlavně tvarohový - jinak by mě nepřesvědčili. 


Pokud jste spíše na klasiku. Doporučuji se zastavit v kavárně i mezi 1. - 4. října, kdy si můžete na oslavu Dne kávy dopřát klasické Espresso za pouhých 29 Kč.

Až ochutnám novinky, napíšu. Pokud budete rychlejší, napište svůj názor...


v kavárně Starbucks

Tak velká každoroční stálice zatím na českých barech není. Ale jste-li např. v USA, Kanadě, Rakousku a spousty dalších zemí, určitě jste na něj již narazili. 

Ano, mluvím o té nejlepší kávě se sirupem a to PUMPKIN SPICE LATTE. A já očekávám tuto dobrůtku každým dnem...


Prozatím můžete využít Happy Hours (13h - 17h), kdy při koupi jednoho Marshmallow Frappuccino a druhé získáte za polovinu. Tak pokud budete mít ve správný čas cestu kolem s drahou polovičkou nebo kamarádkou, víte kde se stavit. Akce platí do konce září.



v McDonald´s mají ještě trochu léto, tak uvidíme s čím přijdou ;-)


A pokud máte rádi podzim jako já, doporučím ještě nějakou pěknou knihu, deku a třeba Gilmorova děvčata (nyní jedou v televizi na Prima Love). 

A jestli máte raději čaj doporučím ty nejlepší - Harney and sons - oficiální stránky zde, ale dají se koupit i na českých např. zde. I když já jsem spíše na černé, zelené a bílé čaje. Mají i úžasné tématické např. 

KOŘENĚNÝ ROOIBOS S DÝNÍ 


AFRICKÝ PODZIM


Krásný podzim a pevné zdraví...

Žádné komentáře:

Okomentovat